De 16 ani lider de piață în domeniul serviciilor de medicină dentară din România, grupul de clinici DENT ESTET a fost premiat și anul acesta pentru locul 1 în topul clinicilor dentare din țara noastră, conform datelor oficiale furnizate de Camera de Comerț. Pentru anul 2015, acesta urmărește atingerea unei cifre de afaceri ce depășește valoarea de 5 milioane de euro.
“Datele financiare sunt rezultatul efortului depus permanent pentru a le oferi pacienților tratamente premium și confort. Încasările cresc odată cu echipa multidisciplinară, cu numărul de clinici și implicit cu numărul de pacienți, asigurate de un sistem de management performant. În cele 7 clinici pentru adulți, copii și adolescenți lucrează 197 de specialiști, dintre care peste 70 sunt medici. Toți aceștia contribuie la generarea valorilor foarte mari ale cifrei de afaceri”, explică dr. Oana Taban, Fondator & CEO DENT ESTET.
În topul clinicilor stomatologice din România se regăsesc și Dental Med, care ocupă a doua poziție, cu o cifră de afaceri de 3 mil. euro, Medical Tours și Implantodent. Acestea sunt nume sonore pe piața serviciilor de medicină dentară, concurând anual pentru primele locuri ale clasamentului.
“Evoluția pe care o văd la nivelul întregii piețe îmi dă încredere că tot mai mulți proprietari și dezvoltatori de clinici dentare înțeleg importanța implementării unui sistem de management eficient și a unor tehnici de tratament inovatoare. În domeniul nostru inovația tehnologică, actul medical impecabil realizat de o echipă supraspecializată, interdisciplinaritatea, managementul pacienților, dar și educarea pacienților sunt elemente de bază ale evoluției business-ului. Acesta este și motivul pentru care, în 2013, am luat decizia de a oferi know-how-ul acumulat și altor clinici, prin intermediul Școlii Dental Office Managers”, completează dr. Oana Taban.
Ca tendință, comportamentul pacienților români față de serviciile de stomatologie s-a schimbat profund în ultimii ani. Românii sunt tot mai interesați de calitatea actului medical și de alegerea unei echipe multidisciplinare, supra-specializate pe care să le găsească în aceeași clinică stomatologică.
Acest comportament este și mai vizibil atunci când este vorba despre tratamentele complexe, al căror succes este asigurat doar de o pregătire ireproșabilă a medicului, de comunicarea interdisciplinară și de tehnologie performantă. Astfel, dacă în anul 2010, cererea pentru tratamente cu implant dentar genera sub 8% din totalul încasărilor grupului de clinici, după cinci ani, aceasta se apropie de 30%.